Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

06 juli 2009

Fixar o Trixar!

Photobucket


Just nu håller jag på att fixa o trixa med den här bloggen så att den blir precis som jag vill ha den. Har fortfarande inte lärt mig den till 100% + att jag satt in lite länkar för att få lite fler som läser min blogg. Det är mycket med det jordiska!

Om en månad ungefär kan jag ta ut en ny mobil via min mobiloperatör, det blir då en Sonyericsson c905 som är förinställd för blogger. Då kan jag mms:a mycket lättare, nu känner jag mig lite låst med datorn. Kan ju mms:a med min mobil jag har nu men det är mycket krångligare. Den nya mobilen har dessutom 8 megapixlar mot mina 5 nu så bilderna kommer att bli bättre. *längtar*

Photobucket
Är det någon som har en sån här mobil? Vad tycker du i sånna fall om den?



Tjing/Fnuttisen som ska fortsätta greja lite med bloggen!


Photobucket

1 kommentar:

  1. Jag har tre vänner som har såna telefoner och dom verkar vara supernöjda!!

    Ha det så bra
    Kramisar

    SvaraRadera

Reklam och Spam undanbedes!