Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

02 december 2009

Lite Juligare!

Photobucket

Har varit skiiiitdålig på att uppdatera bloggen. Har varit helt slut i hjärnan efter höstens bravader som inte är riktigt avklarade än. Så den "lilla" hjärnkapacitet jag har haft räcker endast åt en någorlunda vardag.
Hjärnan hänger liksom inte riktigt med, är glömsk, virrig, orkeslös.(väggen nästa?)
Ska försöka att göra mitt bästa jag kan för att komma in här lite oftare.

Var iväg på kryssningen som var underbar. Men som jag vet så blev jag sängliggandes i 2 dagar efteråt och då har det inte med sprit att göra (för det jag drack kan i stort sett räknas på en hand)
Utan gungningarna på båten gör att jag spänner mig ofrivilligt och måste dessutom pula i mig åksjuketabletter pga grym åksjuka + öronsjukdom.
Så som ett brev på posten kommer der smärta och en enorm trötthet + att det gungar 2-3 dagar efter jag gått iland så att jag måste ta åksjukepiller 2 dagar för att inte må illa *skumt*

Men gnäll gnäll nu är det nya tag som gäller.

Ny design på bloggen,en Juligare sådan. Älskar min gamla men den får vila till 2010.

Den gamla!


Den nya!



Nu har kaffebryggaren puttrat klart, så nu blir det en fika medans jag tittar på 2 inspelade Robinsonavsnitt.



Tjingeling/Fnuttisen med för liten hjärna!


Photobucket

2 kommentarer:

  1. Åhhh, det är så mysigt när du bloggar och din blogg är så fiiiiin! Jag får ju dåligt samvete när jag tog knäcken på dig så där.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Fin sida du har, både den juliga och den mer vardagliga...:)

    Ha det gott!

    SvaraRadera

Reklam och Spam undanbedes!