Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

25 juni 2009

Snart helg!



Då är det fredag och den här veckan har bara svischat förbi som alla andra veckor.

Igår var ingen bra dag jag va så otroligt "låg" hade gråten i halsen hela tiden och det kändes som om jag aldrig skulle ha gått upp ur sängen. Tyckte att allt gick åt helvete vad jag än gjorde.
Jag hoppas jag ska må bättre idag men klockan är inte så mycket och jag har inte kommit igång än.

I förrgår var vi ju och firade min mamma hon fick presenter som hon blev glad över och vi åt god kinamat *mums*
Vädret var underbart och vi hade en mysig kväll.
Vi tog tåget hem sen då jag lämnat min bil till min pappa som skulle fixa några grejer på den.





Igår hade jag som sagt lust att gömma mig under en sten men särbon tvingade mig med sig ut till vår lokala Pub. Vi hade bestämt att gå dit då min vän Eva "Trubaduran"(länk) spelade där. Hade som sagt noll lust att gå men jag är glad att han tvingade mig för det var en härlig stämning där.
Eva är en duktig vissångerska/country/oldies/mm. , hon har många strängar på sin lyra :-)
Tack Eva för att du är du!




Nä nu ska jag läsa lite bloggar och Nyheter, nyheterna kommer väl mest att bestå av allt runt Michael Jacksons död, hoppas att hans vilsna själ har fått ro nu.

Vi får se vad den här dagen för med sig just nu hoppas jag på en lite gladare Fnuttis.


Tjing/Fnuttisen som inte ger upp!


Photobucket
Photobucket

1 kommentar:

  1. Men stackars du! Jag hoppas verkligen att du mår bättre idag och det var så kul att se er igår. Galet mycket folk och en stämning som jag har levt på hela dagen idag :-).

    Bamsekram!

    SvaraRadera

Reklam och Spam undanbedes!