Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

19 juni 2009

Ingen vanlig midsommar!

Ja då sitter man här med en ny blogg (har haft den här länge men den har legat i dvala)för att förnya sig lite.
Har suttit under dagen och försökt att komma på hur den fungerar, kommer nog att gå rätt så bra när jag blir varm i kläderna.

Midsommar.........som sagt här sitter jag och firar inte midsommar.......varför?
Jo så här är det, sonen ligger i 40 graders feber och har världens hosta och särbon ligger hemma hos sig i någon "magtjosan".
Men det är ändå skitväder så det gör mig faktiskt ingenting, därför blev det lite datortid idag och då tänkte jag att lite nytt är alltid roligt så därför blir det bloggbyte.

Det ända midsommarliknande som varit här idag var att jag åt min älskade matjessill m potatis, gräddfil och gräslök *mumma* (särbon hatar matjessill så då passade det perfekt) till det blev det en öl.




Nä nu ska jag sitta och "finula" lite med sidan och ta hand om sonen lite också och snart är det dags för jordgubbar och glass.

Photobucket


Tjing/Fnuttisen rätt så nöjd ändå!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Reklam och Spam undanbedes!