Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

24 juni 2009

Inte mycket!



I dag händer det inte så mycket här hemma. Ska greja och feja lite för att senare åka hem till mamma som fyller år. Ska fixa klart hennes födelsedags present och handla det sista när vi åker dit.

Min pappa ska skjutsa min bror med familj till Arlanda då dom ska åka till USA i 3 veckor, det är ishockeyläger som sen övergår till semester. Är inte ett duuuuugg avundsjuk *ljug*

På vägen hem köper han med sig Kinamat från våran favorit restaurang på söder. Det ska bli smaskens!

Vi ska vara hos min bror då mina föräldrar ska vara hund och husvakt, det är lättare för dom att vara där då brorsan har stor tomt som hundarna kan springa på.

Vi åker bil dit men åker pendeln hem sen då pappa ska fixa det sista med min bil imorgon. *skönt*

Nä nu vill nog voffsingarna ut och lätta lite på blåsan och så får det bli.


Tjing/Fnuttisen the dogwalker


Photobucket
Photobucket

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Reklam och Spam undanbedes!