Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

21 juni 2009

Var är sommaren?



När jag vaknade imorse var det klarblå himmel och solen värmde riktigt skönt, men säg den lycka som varar länge!
Nu är det gråmulet och jag hoppas att det inte blir mer än så, är sååååå trött på regn nu.

Valparna har blivit så roliga nu och vill ut och springa på golvet och gå på små upptäcktsfärder som att smaka på stolsben mm.
Dom har nu börjat få in snitsen att äta uppblött foder så snart är dom förhoppningsvis avvanda för jag tror inte Africa har så mycket mjölk kvar + att jag tror hon tycker dom börjar bli jobbiga nu när dom ska dia (tänderna har ju börjat komma fram)

Igår firade vi en liten försenad midsommarafton med lite grillspett med tillbehör, vi hoppade sillen då särbon inte tordes för sin mages skull.

Nä nu ska jag och dottern åka iväg och köpa valpfoder då jag såg att det börjar ta slut och eftersom valparna äter mer o mer så behövs det lite nytt.

Tjing/Fnuttisen på väg till bilen!

UPPDATERAD! (12:10)
Tydligen är ingen djuraffär öppen idag (inte någon av dom som finns här i närheten iaf)
Så det får vänta tills imorgon!

Photobucket

Photobucket

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Reklam och Spam undanbedes!