Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

29 juni 2009

Ny vecka!

Då har en ny vecka börjat och som vanligt ställer jag mig frågan.......var tar dagarna vägen?????

Man får väl inte gnälla men det gör jag ändå, GUUUUD vad varmt det är!!!!!! Helst vill man gå inne på ICA en hel dag där det är riktigt skönt. Jag älskar värme så missuppfatta mig inte men det här är inte humant vi har t.o.m varmare än MALLORCA!!!

Visst hade man haft en pool eller havet i närheten hade det gått men nu har jag inte det och tycker att 20-22 grader är alldeles lagom, inte som nu då tempen stiger över 30 grader.

Hundarna vill inte heller gå ut när det är som varmast, tacka faaaan för det med den pälsen på sig.
Dom letar skugga gör sina behov snabbt och sen så vill dom in (jag letar också skugga)

Nu börjar det bli behagligt ute så nu är det överenskomligt tycker jag, sista kissen vi gör vid 10-11 är helt underbar
riktigt svalkande faktiskt.

Gud vad negativt det lät men som sagt jag älskar värme men det här är inte bra för kroppen eller knoppen!

Nä nu ska jag greja lite här hemma eftersom kroppen börjar vakna till liv när temperaturen är riktigt skön. På dagen orkar jag ju ingenting!

Så köket.....Here I come!

Önskar er en fortsatt svalkande kväll!

Tjing/Fnuttisen lite piggare!
Photobucket

3 kommentarer:

  1. Halloj & tackar för gratulationen. Visst är det härligt på Gålö. Vi hade ju tält där i 22 år men det var länge sedan nu.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Vilken häftig blogg sida jag har fått.TACK vännen.Kram Synnöve

    SvaraRadera
  3. Vad fint det blev !!!:) Nu är jag jätte nöjd.TACK vännen mig för all hjälp du är en pärla!!Kram S

    SvaraRadera

Reklam och Spam undanbedes!