Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

04 september 2009

Tappat gnistan

Efter det tragiska telefonsamtalet igår från försäkringskassan så är JAG nu EN av dom som det står om i Aftonbladets artikelserie.
Från att ha varit 100% arbetsoförmögen i 4 år så har jag PLÖTSLIGT blivit helt arbetsför?????
Tänk vad duktiga förtroendeläkarna är på att sitta och skriva ihop ett "fejkintyg" och dessutom tjäna massor med pengar på det (en sån skulle man va, inte speciellt svårt jobb)
Just nu känns allt skit jag vet inte vad som ska hända, vad jag ska leva på, listan kan göras lång.
Vem vill anställa en sjuk människa????????
Mitt i min bedrövelse igår när tårarna bara rann fick jag denna nejlika av min älskling (den doftar ljuvligt) jag älskar Nejlikor!
Nä nu ska jag ut och leta efter min livsgnista för den har jag tappat någonstans.
Kram till alla som tittar in hos mig!
Tjing/Fnuttisen en besegrad kvinna! (av förnedringskassan då)


2 kommentarer:

  1. Usch va jobbig situation,tänker på dig och hoppas att det löser sig på något sätt,kram sussi

    SvaraRadera

Reklam och Spam undanbedes!