Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

09 december 2009

Besök!

Hör och häpna.......min ork som varit på rymmen ett tag kom på besök idag och jag hoppas den stannar, åtminstone ett par dagar.

Sov middag en stund på dagen och piggnade till rätt så bra, så helt plötsligt fick jag lust att Städa!!!!!!!!!!!gelakguling

Så det var bara att passa på vem vet hur länge jag skulle känna så.

Photobucket

Med facit i hand så är i stort sett hela köket skurat, det är bara spisen (som är sprayad från alla håll och kanter) och golvena kvar och det tar jag i morgon.

När det är klart blir det lite julpynt också.

Har faktiskt hunnit med att småplocka lite här och där så jag känner mig nöjd.

Min "to do" list har krympt lite i alla fall och det kan behövas julen kommer snabbare än vad jag har fattat verkar det som.

Nä nu är det den vanliga kvällskissen som gäller och sen tar jag den här ömma kroppen och hoppar i säng.ngantuk

Tjing/Fnuttisen med "russinfingrar"!

Photobucket
Photobucket

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Reklam och Spam undanbedes!