Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

08 december 2009

Bläää!

Ja då kan man lägga den här dagen till historien som en utav mina tröttaste dagar, hatar att må så här.

Har mest legat i sängen för att sen resa mig upp gå på kisspromenad (med Africa då) och ner i sängen igen. Älsklingen åkte och handlade efter jobbet (ja han har börjat jobba lite smått igen efter olyckan) lagade sen middag så att jag inte skulle svälta ihjäl........sengihnampakgigi.....ingen risk skulle nog klara en vargavinter på det här hullet jag har.

Har inte krypit ner i sängen igen efter maten utan fastnade framför TV´n med datorn i knät......som vanligt!!!!

Jag tror att sängen ropar på mig igen, får krypa ner där och glo på dumburken ett tag till och sen blir det Natti, Natti.


Tjing/Fnuttisen en tråkig en!


Photobucket

Photobucket

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Reklam och Spam undanbedes!