Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

07 december 2009

Måndag!



Jahapp då var det en ny vecka i regnets tecken. I natt har det verkligen öst ner, har lugnat ner sig nu.
Africa hatar det här vädret, hon går ut och gör det hon ska göra snabbt. Har jag någon av dom andra hundarna med mig så får jag ta henne under armen. För hon tvär vägrar jag vill ju inte släpa henne i kopplet.

Väntar fortfarande på 100%iga tecken på att hon är dräktig, men till helgen borde det synas något. Döttrarna blir vansinniga på mig när jag tvekar och så säger dom " så här säger du varje gång och hittills har vi aldrig misslyckats".

Tog en sväng förbi centrum efter morgonpromenaden, handlade lite till middagen som nu puttrar på spisen. Kalops med massor av morötter blir det *mumsfillibabba*

Photobucket


Ska försöka ta mig i "tråkkragen" och putsa av köksfönstret och få upp julgardinen. Det är mitt mål idag.....myrsteg är bättre än inga alls.

Tjingpling/Fnuttisen fönsterputsare!


Photobucket

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Reklam och Spam undanbedes!