Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

22 januari 2010

Skitfredag! :-(

Jag skrev i morse på min Facebook....TGIF (thank god it´s friday)
JAG TAR TILLBAKA DET!!!!

Ska krypa ner i sängen igen och inte gå upp förrän imorgon bitti.

Biljäveln har gått sönder igen och ett större fel den här gången så att bilen inte är körbar.Fel på vindrutetorkarna var bara en "fis i rymden" jämfört med det här.

Fjädern på hö fram har gått av och skavt sönder däcket. Så nu står den där utanför mina föräldrar.


















Jag måste ju ha bilen, Uppsala dottern kan ju faktiskt ringa redan den här veckan och säga att valpning är på G.

FAN,FAN,FAN!

Så nu blir det ännu mer jobb för min UNDERBARA pappa och massor med nya kostnader för fjäder, nytt(läs begagnat)vinterdäck och pengar till papsen.

Inte nog med det så gick dragkedjan på min vardagsstövlar sönder, så jag fick ta min LÅGA vinterkängor. Då skulle Enzo (daghunden) självklart bajsa långt in på en gräsmatta med väldigt hög snö. Så efter det hade jag 1kg snö i varje sko *grrrr*

Självklart fick jag mens också, pricken över i liksom och dessutom bara 2 tamponger hemma.

SA JAG ATT JAG INTE SKULLE HA GÅTT UPP IDAG?

Hur har eran dag varit så här långt? Bättre än min hoppas jag.

Tjing/Fnuttisen sååååå förbannad!




Photobucket

1 kommentar:

  1. *kramar om hårt* Din stackare!! =( Många gånger är de ju så där att är de en dålig dag går bara aaaallt fel helt enkelt.... Hoppas din helg blev bättre än fredagen iallafall <3

    *kramar*

    SvaraRadera

Reklam och Spam undanbedes!