Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

13 januari 2010

Tack pappa! ღ




Idag fick min pappa äntligen i ordning på mina trasiga vindrutetorkare. Spolarna har nog frusit istället men det "löser" sig nog.
Nu kan jag åtminstone använda bilen och behöver inte oroa mig för nedebörd. Sen att rutorna kan bli lite skitiga det får bli en förenklad variant så länge.....spolarvätska i en petflaska.....enkelt va?sengihnampakgigi

Tjing/Fnuttisen en glad dotter!
Photobucket

1 kommentar:

  1. andvändarnamn: Vitsippa
    Lösen: rockstar

    Hur går de med den lilla valpen som är kvar. Har pratat en del med sofie på MSN och ja vart så himla upprörd och illa berörd av historien.

    Tack för att du bryr dej ang mig o min sambo. Vi är uppe i nån slags kris här. Vi får se vart det leder. Känns så tungt. :-(

    SvaraRadera

Reklam och Spam undanbedes!