Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

21 januari 2010

Var tar tiden vägen?

Photobucket

Dagarna rullar på alldeles för fort, snart är januari slut och en månad har redan gått på 2010.

Africas valpar blir 2 veckor idag och den överlevande chihuahuavalpen växer och frodas. Tänk att hundar är så duktiga på att hjälpa till med andras valpar.
Idag öppnades den sista av Afrikas 3 valpar ögonen (chivalpen kniper än men den var ju för tidig så den får några extra dagar på sig)

Väntar på bilder från dottern så uppdaterar jag lite här sen.

Ska snart åka till Farsta för att göra syntest och prova ut nya bågar. Har ju tyvärr kommit upp i den åldern då jag måste ta av mig glasögon för att kunna läsa finstilt. Så nu blir det progressiva glasögon.

Nä nu sticker jag!

Tjingpling/Fnuttisen en glasögonorm!
Photobucket

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Reklam och Spam undanbedes!