Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

27 februari 2010

1 vecka kvar

Ja snart bär det iväg till Uppsala för att hämta hem min älskade lilla ulltott.

Nästa lördag åker jag och hämtar hem henne och hennes dotter. Vem det blir som ska följa med hem vet vi inte riktigt än.















2010-02-20 131bra2












Dottern har så svårt att välja då dom båda är så fina.
Vem det än blir så är hon sååååå välkommen.
Nu hoppas jag att veckan ska gå fort så att jag får sätta mig i bilen och åka till Uppsala.
Det kommer att bli mycket jobb med den lilla som måste ut ca 1 gång i timmen men det ska bli så roligt ändå, finns inget härligare än valpar.
Min lilla Africa har nu fått sina kullar och är nu klar med sitt “jobb”, så f.o.m nu så ska hon bli satt på en piedestal och bara få vara.
Tjing/Fnuttisen längtandes!

Photobucket

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Reklam och Spam undanbedes!