Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

31 augusti 2010

Musikal!



Ja då har jag nästan varit vaken 2 timmar redan, vaknade strax efter 5 och kunde inte somna om. Skumt då jag la mig rätt så sent, kan det vara mens på G kanske. Stämmer inte riktigt tidsmässigt men va fasiken jag har ju blivit en klimakteriekossa så man kan aldrig veta.

Var hos gynekologen i somras för att kontrollera min oregelbundna mens och det visade sig på blodproverna att jag har snart gjort mitt på den "kvinnliga" fronten. Ev blir det lite hormoner till hösten för att jag ska slippa dessa oregelbundna blödningar. Nog om det!

Igår blev älsklingen o jag bjudna av bästaste vännerna Bosse & Helena att följa med på genrepet till Musikalen "We will Rock you" som har premiär på Cirkus den 12/9
Vi ska gå om precis 1 vecka. Ska bli sååååååå skoj!



Idag händer väl inte så mycket, blir väl dom vanliga hundpromenaderna och sällskap till sjuka älsklingen. Får nog köra ett par avsnitt till av "Persons unknown" (se inlägg nedan)

På morgonprommisen var det bara 6 grader på termometern *brrrrr* är hösten här nu?


Jag tror att min lilla snutta är på väg in i sitt första löp vid knappt 8 månaders ålder, var tar tiden vägen? Det var ju typ igår vi hämtade henne när hon var endast 8 veckor.



Nä en kopp kaffe till så kanske jag blir en människa igen!

Tjing/Fnuttisen på G!
Photobucket

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Reklam och Spam undanbedes!