Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

20 augusti 2011

Då kör vi igen då!

Har inte skrivit något på jättelänge ser jag. Som det står skrivet i förra inlägget så var älsklingen jättesjuk hela hösten i en massiv infektion som gjorde att hans astma löpte amok.

Tiden därefter har gått i rehabiliteringens tecken. Själv har jag o min kropp inte varit dom bästa vännerna.

Med tanke på våra sjukdomar så har jag o älsklingen valt att starta ETT NYTT LIV med en GASTRIC BYPASS. Läs på min nya BLOGG om detta. Länk finns till höger.

Min nya blogg kommer att handla om mitt  NYA LIV!

Den här bloggen kommer ff att vara en vardagsblogg där jag skriver om allt annat utöver min VIKTRESA.

Men på något sätt kommer dom att gå HAND I HAND med varandra!

Välkomna tillbaka! 

Tjing/Fnuttisen på G (igen)! 

Photobucket

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Reklam och Spam undanbedes!