Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

22 augusti 2011

Orkeslös!

Kom på den braiga iden om att börja rensa i källaren idag. Japp det gjorde jag och är klar till 80%.
Men sen tog orken slut och här sitter jag nu och gäspar stup i kvarten med en värkande kropp.
(inte min källare, lånad bild)

Men som sagt det är nästan klart iaf, och grejerna från landet kommer att få plats.


Ska ner på den lokala krogen sen och äta middag då bästa vännernas dotter ska provjobba där idag. Vi måste ju stötta henne. :-)

Så det blir nog en pizza idag den sista på väääääldigt länge eller för evigt, vem vet?



Nä nu måste jag fixa i ordning mig och försöka piggna till lite *gäääääsp*


Photobucket

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Reklam och Spam undanbedes!