Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

22 juli 2009

Äntligen!

Det har varit lite farande och flängande idag, men givande.

Har hämtat min nya mobil kommer bli nöjd tror jag.(Se tidigare inlägg om detta)

Efter det hämtade vi Africa o Sizzle hos veterinären, ett par "såsiga" tjejer var det.
Dom har mest legat och vilat sen dom kom hem, nu har dom börjat röra på sig lite.
Men fina i munnen blev dom i alla fall, ska ta en efterbild på Africa i morgon så får ni jämföra.

Har suttit och trixat lite med nya mobilen + att jag hjälpt sonen med sin nya mobil som han också fick idag en Samsung "ultra touch"
Den har ju pekskärm mm så det tar ett tag att ställa om sig, så nu snurrar det lite i mitt huvud.

Tjing/Fnuttisen en snurrig en!

Photobucket

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Reklam och Spam undanbedes!