Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

19 juli 2009

Det ökar!

Blir så glad när jag ser att fler o fler hittar hit till min blogg. Nu gör det väl sitt till att jag blivit medlem på vissa sidor som ger fler besökare.
(Länk till tidigare inlägg om detta) KLICKA HÄR!

Lämna gärna en liten kommentar när du ändå tittar in så kan jag få titta in hos dig.
Photobucket


Här kommer lite statistik sen det började öka med besökare.

Photobucket

(min gamla blogg på bloggagratis hade jag ett medeltal besökare per dag som var ungefär som nu något lägre kanske, men då hade jag haft den bloggen i ca 1 år)

Gå gärna in på den och läs så blir ni lite uppdaterade om vad som hänt tidigare!!! (Länk)


Tjing/Fnuttisen på G!

Photobucket

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Reklam och Spam undanbedes!