Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

19 juli 2009

Klimakteriet?????

Blir så jäkla irriterad, min mens lever sitt eget liv minst sagt. När jag nu börjar komma i den åldern när man inte ska vara fertil längre kan inte skiten bara ta slut då???
Nääää det ska jävlas riktigt ordentligt tydligen min mens dyker upp när den behagar allra helst när jag verkligen inte vill som te x på Nyårsafton, på planet till Egypten osv.
Ja jag vet att man inte får bestämma men som när vi skulle åka till Egypten hade den hållt sig borta 7 veckor kunde den inte ha väntat 1 vecka till?????

Här kommer lite statistik från min mens det senaste året så kanske ni förstår vad jag menar. Är såååååå trött på den nu igår dök den upp efter 15 dagar sen förra gången.....???????????? *grrrrrrrrrrrr*




Tjingeling/Fnuttisen en röd tjej!


Photobucket

2 kommentarer:

Reklam och Spam undanbedes!