Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

19 juli 2009

Nu har dom åkt!

I torsdags var jag till veterinären med valparna för besiktning, vaccination och chippning. Allt var toppenbra och dom fick ett STORT OK i rumpan
Photobucket

Så i fredags kom "Uppsaladottern" och hämtade dom för vidare leveranser, kommer sakna dom så.
Tiken kände jag för lite extra men jag tror att det var för att hon var så lik Africa till sättet "sådan mor sådan dotter".

Hon blev hämtad på fredagskvällen för att bila ända till Norge där hon ska bo. Pojken blir hämtad på tisdag för att sen bo i Jönköpingstrakten.

Alltid lika sorgligt varje gång valpar åker!


Jag och "lilltjejen" (hon är såååååå söt)



Tjing/Fnuttisen med valpsorg i hjärtat!
Photobucket

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Reklam och Spam undanbedes!