Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

21 juli 2009

Hå hå ja ja!

Photobucket

Natten har varit för jävlig kändes som om ryggen skulle gå av. När jag har mens får jag tyvärr "bäckenuppluckring", ja jag vet att det var 18 år sen jag var gravid. Men tyvärr är det en av sakerna som ingår i min Fibro. Kände mig som prinsessan på ärten, hittade ingen skön sovställning alls.
Photobucket

Igår var det en fullsmockad dag därav bloggtystnad. Hade sjuttioelva samtal att ringa,dom vanliga hundpromenaderna + allt plock här hemma.

Har bokat tid nu för Africa o Sizzle att fixa deras tänder. Africa gjorde rent sina i februari men efter hon fått valparna och har ätit upp deras kiss o bajs *rys* så luktar hon apa i munnen och hur tänderna ser ut ska vi inte prata om *dubbelrys*
Ska ta en förebild så får ni se sen, tror att hon har ett par lösa framtänder också i överkäken så dom ryker väl också. Efter förra valpningen rök det tänder i underkäken. Det är ju tyvärr ett fenomen när det gäller småhundar.

På kvällen åkte jag, särbon och sonen till Farsta och mötte upp bonusdottern med familj och så åt vi pizza på en restaurang med uteservering, riktig mysigt men det blev lite kallt och jag hade förstås glömt min tröja hemma. Men trevligt var det i alla fall.

Nä nu är det dags för lite promenader har inte några direkta måsten idag utöver det vanliga och det känns skönt med tanke på min rygg (får nog ta fram mitt foglossningsbälte)

Tjing/Fnuttisen som går på sparlåga!

Photobucket

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Reklam och Spam undanbedes!