Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

21 juli 2009

Mumsfillibabba!

Idag blev det Kycklingsallad med fetaost från den lokala pizzerian. Lika gott som alltid.

Vädret har varit väldigt växlande idag, blåsigt, molnigt, blå himmel, molnigt igen och sen ÖPPNADE himlen sig självklart när jag var ute med hundarna.
Kom in som en blöt katt!!!

Ryggen värker fortfarande men jag tycker det känns liiite bättre.

Nu har vi tagit undan matskålarna för Africa och Sizzle som inte får äta efter 18:00 då dom ska sövas imorgon när tänderna fixas.

Ha en fortsatt trevlig kväll alla mina bloggvänner!

Tjing/Fnuttisen med sallad i magen!

Photobucket

2 kommentarer:

  1. Hallå där!
    Hoppas att allt är bra med dig, ja bortsett från ryggen då. Här är det bara bra men det är ju märkligt att man inte ska se röken av varandra när man är ledig :-).

    Ha det!

    SvaraRadera
  2. Hej! Ramlade in här då jag surfade runt på Mer-Trafik.Trevligt. Känner inte igen att jag varit här tidigare.Fin och bra blogg du har och därför lämnar jag ett avtryck hos dig.Jag hinner inte läsa så mycket just nu och får väl återkomma? Välkommen till en titt hos mig. Ha det bra.

    SvaraRadera

Reklam och Spam undanbedes!