Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

25 juli 2009

Hallåj!

Photobucket

Ja dagen igår försvann lika fort som alla andra dagar. Dottern och jag åkte iväg på förmiddagen till Rusta och några andra affärer för att shoppa lite.
Behövde handla ett "torkställ" på Rusta då jag hatar att ha kläder hängandes överallt som inte torkat när jag har haft tvättstugan.
Hade ett gammalt hederligt ett i badrummet (ett sånt som man hissar upp) men det sa upp sig här för några veckor sen och rasade ner.
Passade på att köpa hygienartiklar när jag ändå var där (mycket billigare)

Höll sen på att grejade lite hemma inför särbons "inflytt"

Vid 6-tiden hämtade jag upp särbon och vi åkte till ICA Maxi för att handla lite "gottgott" för en mysmiddag/buffé.
Det var bara vi 2 och Africa (som självklart fick smaka hon också)

Det var så gott men man blir fort mätt så vi kommer att äta samma "plock" idag också + att det blir lite kräftor också (då blir sonen glad)

Nu har särbon stuckit i väg för att jobba 1-2 timmar, jag som är kvar här hos honom ska fixa och dona här inför svärföräldrarnas ankomst + att börja packa ihop särbons saker.

Här kommer lite bilder från vår mysiga middag!
Photobucket


Tjingeling/Fnuttisen på språng mot garderoberna!
Photobucket

Photobucket

5 kommentarer:

  1. Hej vännen!1Ska ni flytta ihop?+Vad kul!!Kram s

    SvaraRadera
  2. Det där såg ju smaskens ut. Ha en fortsatt bra dag. Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Hade dom nå bra torkställ på Rusta? På jakt efter ett smidigt och billigt nämligen :)

    SvaraRadera
  4. Vad gott att plocka ihop så där med maten.. Oftast får man i sig mer då hihi

    Kramisar

    SvaraRadera
  5. Jag får gratulera att du gått från särbo till sambo. Det är ju på både gott och ont att bo tillsammans. I bland tänker jag att, gud så skönt det var att ha sin egen lägenhet. men, i grund och botten är det jätteskönt att ha någon hos sej och jag skulle inte vilja vara utan honom. Vad smaskig buffén ser ut, den skula inte jag tackat nej till!!!

    SvaraRadera

Reklam och Spam undanbedes!