Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

23 juli 2009

Var tar tiden vägen!

Dagen har försvunnit med rasande fart blev helt paff när jag såg att klockan redan var över 10.

Har grejat lite här hemma idag med att rensa lite i skåpen. Särbon ska bo här i lite mer än en månad då hans föräldrar som annars bor i Spanien ska låna hans lägenhet.
Dom brukar komma "hem" 4-8 veckor varje år när det är som varmast där och spanjorerna har sin "industrisemester" blir väldigt livat då.

Så nu omorganiserar jag lite i garderoberna så att han ska få plats med sina kläder, ska få låna en byrå av bonusdottern också.

Sen hade jag en "Date" med tvättstugan, så nu hänger det bara några klädesplagg på tork som inte hann torka i torkskåpet. Skönt med rena kläder i skåpet!

Som sagt dagen bara svischade förbi.

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa en nyinköpt "damtidning"

Tjingeling/Fnuttisen lässugen!

Photobucket

Photobucket

1 kommentar:

  1. Ibland undrar man verkligen vart tiden tar vägen!!
    Jag ska ha semester nu i 4 veckor och det vet man ju att det bara kommer kännas som 1½ när det är klart..

    Kramisar

    SvaraRadera

Reklam och Spam undanbedes!