Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

15 september 2009

Invalid!

Photobucket

Självklart så håller min rygg på att paja, 2 invalider här hemma är ingen bra kombination. Så jag försöker ta det så lugnt jag kan, har spännbälte på mig och micron går varm med värmedynan i. Måste ju kunna hjälpa älsklingen, tur att vi har en stark tonåring i huset.
Men han håller också på att joina sällskapet invalidos han började få feber igår så vi får se vad det blir av det.

Blir galen att ha ont i ryggen och se allt som behöver göras, efter badrumsrenoveringen är allt kaos fortfarande grejer överallt. Men som älsklingen säger.....allt kommer att stå kvar jag behöver inte vara orolig för det :-P

Ska fortsätta idag med alla mina papper, allt till soc är i stort sett klart nu ska jag bara sätta mig med överklagan till FK och det är ju den som tar tid. Men jag har ca 10 dagar på mig den måste vara där före den 28:e.

Idag är det en speciell dag hos oss men den kommer att firas ordentligt vid ett senare tillfälle. Men lite blir det idag och får anpassas efter "måeende"


ÄLSKLINGEN FYLLER ÅR!
HIP HIP HURRAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!


Photobucket

(ikväll skulle vi ha åkt på kryssningen men det får bli en annan gång istället)


Nä en liten fika så kroppen piggnar till så får jag se hur älsklingen mår sen när han vaknar. Han somnade äntligen här på morgonen efter en som vanligt jobbig natt.


Tjing/Fnuttisen som vill ha nya kroppsdelar!

Photobucket


Photobucket

9 kommentarer:

  1. Grattis till gubben din. Hoppas ni får en bra dag trots all smärta... kram

    SvaraRadera
  2. Hej på dig och tack för "peppet"! Samma på dig, du kan ju definitivt också behöva lite pepp. Nej, jag har ingen Facebook. Vågar fortfarande vägra :-). Hälsa T ett jättegrattis från mig men skit i bamsekramen, ha, ha.

    Kramiz!

    SvaraRadera
  3. Nämen oj.. Vad jobbigt när ni alla mår dåligt!
    Hoppas din son inte blir allvarligare sjuk nu!

    Det stämmer bra att jag jobbar på Scan. Jag är transportplanerare där och såna jobb växer inte på träd precis!
    Du har så rätt, Sverige är verkligen på väg neråt!

    Hoppas ryggontet går över fort
    Kramisar

    SvaraRadera
  4. Hejsan
    trevlig blogg du har själv har jag oxå fibro så vet hur de känns
    ha de gott
    /Jeanette

    SvaraRadera
  5. Vännen min ska eländet för dig aldrig ta slut.Hoppas att det släpper fort. Du och gubben får ta igen den där resan längre fram.Krya på dig .Bamse kram till dig

    SvaraRadera
  6. Åh vad roligt! Då håller jag tummarna för att dagsformen håller så att ni kan komma ner en stund.

    KRAAAAAAAAM!

    SvaraRadera
  7. Hej fin blogg=)
    Vad sägs som att lägga till varandra på bloglovin?

    SvaraRadera
  8. Hej vännen.Jag har en utmaning till dig på min Blogg.Kram Synnöve

    SvaraRadera
  9. Men oj vilken otur ni har.Krya på er hela familjen=)
    Grattis till mannen.Kram

    SvaraRadera

Reklam och Spam undanbedes!