Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

11 september 2009

Mätt i magen!

Har sorterat lite papper och skrivit några att göra listor som ska göras och fixas under helgen.
Skulle ha haft tvättstuga men är för slut för det, ändrade tiden tills i morgon kl 5 och hoppas jag orkar då.

Till middag blev det hemmagjord pizza såååååå god blev den med massor av gott och blandat på.

Photobucket
(före gräddningen)

Nu sitter jag här och är mätt och belåten äter lite godis och ska koppla av med lite blogg och nyhetsläsning.

Älsklingen har väldigt ont men jag tycker han är strong som pallar.


Tjingelingen/Fnuttisen en pizzabagare!

Photobucket

3 kommentarer:

  1. Revbensfrakturer GÖR ont och det finns nästan inget smärtis som hjälper mot det...
    Har man slutat linda det, förut gjorde man det?

    Krya på honom!
    Kramiz Kin@

    SvaraRadera
  2. Oj vad smarrig pizzan ser ut!
    Sluggos smärtattacker kommer som en blixt från en klar himmel. Först blir han orolig och går runt sen kryper han ihop och skriker. Efter några sekunder är det över?????

    SvaraRadera
  3. Men fy, stackars din älskling. Att ha skadat revbenen som han gör jäkligt ont och det kommer nog att ta ett tag innan det går över.
    Tack för recceptet på äppelkakan, det såg verkligen smarrigt ut och det ska jag testa.

    SvaraRadera

Reklam och Spam undanbedes!