Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

11 september 2009

Jobbig natt!

Photobucket

Natten har varit jobbig för älsklingen med mycket smärta och lite sömn. Själv har jag inte heller haft någon vidare natt då jag vaknat flera gånger med världens ångestklump i bröstet.
Tydligen måste jag ha gjort någon väldigt illa i tidigare liv eller något eftersom allt bara tycks gå åt helvete just nu.

Måste ägna helgen till att fixa fram alla papper för överklagan + alla papper som sociala måste ha tillsammans med ansökan om ekonomiskt bistånd (som det så fint heter)
Nä om klumpen i bröstet kunde försvinna bara så kanske det skulle kännas lite bättre, men nejdå den verkar ha bestämt sig för att stanna.

I morse när jag gick ut med Africa var det riktigt kyligt ute, termometern visade 8+ men det kändes som kallare. Hösten är nog i antågande!

Älsklingen har somnat på soffan nu så jag hoppas han får sova en liten stund till. Jag smyger om kring så tyst jag kan och har stationerat mig i dotterns gamla rum som nu går under namnet "lilla rummet"

Nähäpp här blir inga barn gjorda du måste jag sätta igång att leta fram papper som ska kopieras.

Just det.........Ikväll får vi duscha nu är mattan lagd, en kakelrand är ditsatt och fogat. Vi har inget badkar, toa, eller handfat än men det gör inget föri kväll ska jag duscha ner heeeela golvet.

Tjing/Fnuttisen som äntligen slipper raggartvätta sig!

Photobucket

2 kommentarer:

  1. hehe skönt att slippa raggartvätt.
    Hoppas gubben mår bättre och att din ångest har släppt lite, jobbigt att gå och må kasst. Ha en bra fredag kram

    SvaraRadera
  2. Vilken fin present Tompa fick i förskott (ironi). Säg åt honom att krya på sig och hoppas att ni får en bättre natt idag! Vilket j-la eländesvända ni är inne på. MEN då brukar allt snart bli bättre. Håller tummarna för er. Vill att solen ska skina i er vardag också!

    Kramar från Gullebullarna i Tyresö! Mjau sa katterna.

    SvaraRadera

Reklam och Spam undanbedes!