Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

10 september 2009

Äntligen Hemma!

Nu är han hemma med bruten arm som dom vill vänta med att operera. Överarmsbenet är tydligen av precis under "axelkulan" och ligger i rätt så bra läge. Så dom vill vänta och se om det kan läka utan operation. Han har väldigt ont då armen endast är stadgad med en "slynga" intill kroppen (som en slags mitella)
Revbensfrakturerna gör sig självklart påminda då han har astma och självklart har han fått hosta, så ni kan ju fatta att det gör ont att hosta i både armen och revbenen.
Frakturen på ryggkotan gör inte sååå ont enligt honom då det överspeglas av smärtan från dom andra frakturerna.

Jag har bäddat upp med massor av kuddar åt honom i sängen så förhoppningsvis känns det bra för honom i det läget.

Det snurrar så i mitt huvud just nu först med älsklingen sen allt det här med "förnedringskassan" måste sätta mig i helgen och dra fram massor med papper. Först för överklagan och sen massor av dokument till Sociala då jag måste göra en ansökan ditt om ekonomisk bistånd. Står ju utan pengar annars.

Ringde också idag och avbokade våran båtresa på älsklingens födelsedag på tisdag. Med läkarintyget får vi 95% av pengarna tillbaka som vi får åka för istället när allt har lugnat ner sig. *faaaan*

Nä nu ska jag läsa lite bloggar och nyheter samtidigt som jag lyssnar på IDOL.


Tjingeling/Fnuttisen heeeelt slut!

Photobucket

Photobucket

2 kommentarer:

  1. Idol måste man ju se, Bagges ansiktutryck är obetalbara, helt underbara. Jag och min son sitter och skrattar oss igenom programmet. Ha en trevlig kväll

    SvaraRadera
  2. Ja han skulle verkligen ha ett eget programm. Hade suttit som klistrad framför tv hela tiden hehe. Hoppas gubben mår bättre trots alla skador, otäckt hur snabbt en olycka händer. Ha en bra fredag kram

    SvaraRadera

Reklam och Spam undanbedes!