Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

09 september 2009

Mmmmmmmmm.....................Kaffe!

Sitter nu här och sörplar i mig mitt första kaffe för dagen *slurp*
Photobucket
(önskar att det såg så här gott ut)


Har handlat lite i centrum och sen tog jag en sväng till Rusta. Dotterns rum är ju lite tomt nu efter hon flyttat så det blev lite shopping.
1 Rött överkast
Svarta gardiner med sammetsmönster
En kudde i samma mönster att ha på sängen
Sen blev det ett täcke och 2 kuddar också.

Ska ha svart och rött i rummet tänkte jag, tapeten är lite gråsvart med en bård högst upp (ska ta bild)

Det enda som saknas nu är lite nya blommor + krukor i fönstret och en sån häftig lampa jag såg när vi va på IKEA.

Photobucket
(visst är den häftig?)


Nä nu är kaffet snart slut och medan jag har lite ork ska jag fixa lite i rummet, gardinerna har redan kommit upp (ostrukna, men tänkte dom skulle hänga ut sig har för ont för att stryka)

Tjingeling/Fnuttisen koffeinfylld!

Photobucket

2 kommentarer:

  1. Tur du fick ditt kaffe... Så fin koppen med kaffe såg ut och god fast nästan för fin för att man skulle dricka ur den. Ha en bra dag

    SvaraRadera
  2. Svart och rött ÄR snyggt...och kaffet såg himla gott ut :)

    ***
    KRAAAM EVA

    SvaraRadera

Reklam och Spam undanbedes!