Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

06 december 2009

Emigrera

Photobucket

Ännu en vecka har gått och julen närmar sig. Jul o Jul det här tråkvädret gör att jag hellre skulle vilja bo i något varmt land, varför inte Egypten? Skulle kanske emigrera dit.......måste nog gå en språkkurs först kan typ 2 ord på Arabiska.

Fick besök igår....i min dator. Ett sånt där trevligt Virus/Trojanskit. Men jag lyckades döda gästen och sitter här med ett STORT leende på läpparna.
Har nu uppgraderat och uppdaterat allt vad virus o spywareprogram heter.

big mouth smile for emrick soc. Pictures, Images and Photos

Har absolut noll julkänsla, här hemma har jag inte julpyntat/städat klart än. Orken är fortfarande på rymmen och jag väntar på att någon ska hitta den eller att den kommer hem självmant.


Julen kommer att komma ändå hur mycket eller lite pynt jag än har så det är bara att gilla läget. Nu är det inte långt kvar!!!!




Tjing/Fnuttisen a Viruskiller!


Photobucket

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Reklam och Spam undanbedes!