Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

03 december 2009

Sunshine!

Solen skiner och man blir glad.......eller inte när jag tittar på mina skitiga fönster som solen strålar in igenom.(drar ner persiennerna)
Orkar inte då min energi har rymt, hittelön till den som hittar den :-)

Älsklingen kan inte heller då hans arm och rygg inte är OK än. Han har börjat arbetsträna lite idag, så vi får se hur han mår sen när han kommer.

Africa parades ju för ca 4 veckor sen och jag kan nog säga med 99% säkerhet att hon är dräktig.
Igår slickade hon nämligen på mina fötter i en kvart (jaaa dom är rena) det har hon gjort dom andra gångerna också. Tror att hon mår lite illa för hon är lite skakig ibland. Så vi håller tummarna!
Sofie håller på att para Africas första dotter China nu också då hon är i höglöp.
Om allt går som det ska så blir det en 2 kullar med bara några veckor emellan.

Nä nu ska jag ta en dans med snabeldraken, behövs kan jag säga.

Tjing/Fnuttisen med renare fötter!

Photobucket

1 kommentar:

Reklam och Spam undanbedes!