Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

02 december 2009

*Suck*

Är det någon mer än jag som råkat ut för detta. Grönasvamparna (kommer inte ihåg vad dom heter, liten hjärna "you know")har blivit så jäkla dåliga, så här ser min ut efter att ha diskat ur 2 kastruller och ett durkslag.

Photobucket
Den var helt ny!

Det här är inte första gången utan femtielfte, nog för att dom är billiga men "förr"(för typ några månader sen) höll dom längre. Då hade dom mer klister över hela än en liten prick i mitten, + att nu tror jag att dom använt ett vattenlösligt sånt.......smart.....NOT!

Så nu fick jag ur mig det.

Ska ut på kvällskissen och efter det ner i sängen.

Tjingeling/Fnuttisen som diiiiskar såååååååå mycket!

Photobucket

1 kommentar:

  1. Jag har gett upp Scottsbrite och köper några trasselsuddar som ser ut som stålull ungefär. De är bra tycker jag.

    Kram på dig!

    SvaraRadera

Reklam och Spam undanbedes!