Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

27 december 2009

Med risk för att låta tjatig!

Måste bara skriva av mig lite. En liten summering av hösten!
Den här hösten 2009 kommer vi att komma ihåg långt fram utan att behöva titta i någon gammal kalender.

Först blev jag utskriven från FÖRNEDRINGSKASSAN då jag helt plötsligt enligt dom var frisk.

Sen skadade sig älsklingen rejält efter fallet med skyliften på jobbet, sjukskriven över 3 månader.

Fick då massor med arbete för att fixa och dona med Arbetsförmedling, Sociala, Förnedringskassan förstås.
Sen har det varit en massa runt omkring älsklingens sjukdom som skulle fixas också.

På det blev det till att stötta sonen som är arbetslös och fyllde 18, fick skriva in sig på Arbetsförmedlingen och kontakta Sociala.

Kan säga att det har varit så mycket i huvudet att jag faktiskt har varit lite förvirrad, oroat mig själv och andra med min förvirring. gile
Känns lite bättre nu!

Julen kan bara skrivas med ett ord....KATASTROF!!!!!!!

Jag, älsklingen och sonen har legat dyngförkylda + att sonen ramlade ju natten till julafton och slog i huvudet och fick hjärnskakning.

Sen på det somnade älsklingens mamma in i går kväll. Och när han ska ringa till Spanien där hans pappa bor för att berätta att hans fd. fru gått bort så får vi reda på att han ligger på sjukhus med hjärtproblem (vad är oddsen för det?)

Så man kan säga att det har hänt lite saker och händer forfarande tydligen.

Tjing/Fnuttisen med en förbannelse hängande över sig!

Photobucket

2 kommentarer:

  1. Fy, men nu kan det ju bara bli bättre i alla fall! Kan ju inte finnas så mycket mer att råka ut för.

    Bamsekraaaaaaaaam!

    SvaraRadera

Reklam och Spam undanbedes!