Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

29 december 2009

Svensk film!

Jag är inte ett särskilt stort fan av svensk film tycker dom kan vara rätt så jobbiga faktiskt.

Men i lördags slog älsklingen och jag oss ner i soffan och tittade på dom 2 första filmerna i Milleniumtrilogin.
Har haft dom i våran ägo ett tag men som sagt eftersom jag inte "älskar" svenska filmer så har dom fått ligga.
Nu var det ju bara skit på TV´n och vi var sjuka så det var bara att köra igång DVD´n.

Men jag måste säga att dom var riktigt bra faktiskt, liite segt i bland men övervägande bra. Nu vill jag ju se trean så fort som möjligt då den är en direkt fortsättning på tvåan.
Den går ju fortfarande på bio men jag får nog vänta med att se den tills vi har hostat klart här hemma.

Så har ni inte sett dom så kan jag faktiskt rekommendera dom, lite starka scener ibland men mycket spänning.





Tjing/Fnuttisen som vill gå på bio!


Photobucket

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Reklam och Spam undanbedes!