Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

06 januari 2010

Uppsala!



Ja då har jag boat in mig hos dottern i Uppsala. Kom hit vid 1 tiden idag.
Africas temp är på väg ner och istället för att stressa upp henne och komma när det satt igång ordentligt bestämde jag mig för att åka redan idag.


Min pappa skjutsade mig då det tyvärr var vindrutetorkarmotorn som pajjat på bilen och vi får ingen ny förrän på måndag.
Tack papsen!

När jag kom hit blev jag bjuden på Lasagne och det smakade *mumma*

Vi har fixat och donat med lite inför valpningen och efter det blev det lite datortid och massor med gos med Africa.

Dottern och svärsonen är nu på väg till centrum för att handla lite och då tänkte jag uppdatera lite.
Ska försöka uppdatera så mycket jag kan genom hela valpningen men ibland finns det bara inte tid. Kommer också att uppdatera via min Facebook.

Ska försöka att bara vila och ta det lugnt ikväll för jag tror att det sätter igång imorgon (hoppas jag)

Tjingpling/Fnuttisen på besök i Uppsala!

Photobucket

1 kommentar:

  1. Åååhh spännandem ed små valpar :-D *iihh* Vill se bilder sen ;) Halsa Sofie så mkt osså!! =)

    SvaraRadera

Reklam och Spam undanbedes!