Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

16 mars 2010

Lovat!

Jag bara lovar och lovar. :-)

Jag vet att jag lovade i förra inlägget lite mer uppdatering och massor med bilder.
Det kommer men inte riktigt än.

Jag och min kropp är lite osams just nu både fysiskt och psykiskt och då får jag prioritera det som är viktigast. Tyvärr så hamnar bloggen långt ner på den listan, så ni får ge er till tåls.

Men som man säger "den som väntar på något gott......." :-)


Tjing/Fnuttisen som inte är sig själv!

Photobucket

3 kommentarer:

  1. Fy, vilken bråkig kropp du har! Jag har inte heller varit riktigt överens med mig själv på ett tag men nu är det definitivt på väg åt rätt håll. Yogan är suverän för mig. Hoppas att du också hittar något som funkar för dig och att din kropp blir åtminstone lite snällare mot dig. Jag tycker att våra kroppar borde vara lite mera tacksamma över att de får släpa runt på våra glimrande intellekt.

    Bamsekramar!

    SvaraRadera
  2. Men vilken söt blogg du har =)

    //kristin

    SvaraRadera
  3. :-D
    Ja men precis, jag vart verkligen glad över att hon tyckte om det så mycket,men det hade jag ju hoppas på oxå;)

    SvaraRadera

Reklam och Spam undanbedes!