Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

13 mars 2010

Kommit efter!

Nu har Lillis bott hos oss en vecka och jag är sååååå mycket efter med uppdateringar. Ska sitta nu i helgen med att kolla bilder och sen lägga in dom här.
Kan bara säga att allt har gått över förväntan och hon är jätteduktig och vi har redan fått bra rutiner. Den bästa är att hon sover heeela natten från ca 22-5:30. Hon sover hos mig i sängen och ingen olycka än, hon har pipit någon gång och då har jag släppt ner henne och hon har gått på tidningen som jag har på golvet nattetid. Sen kommer hon upp och somnar om.

Nä nu ska jag sålla bland alla bilder och välja och vraka. Snart blir det "ögongodis" och uppdatering.
Här kommer en liten försmak, bilder från när vi hämtade henne förra lördagen.




Tjing/Fnuttisen en försenad en!


Photobucket

3 kommentarer:

  1. Ska bli kul att se mer bilder :-P Vad glada ni ser ut att få hem ännu en skällmäskin :-P

    SvaraRadera
  2. Visst är det underbart Susanne. Dessa små varelser. Min lille är så go.Dom stora tjejerna är så snälla mot han.Tack för hjälpen med stamtavle inlägget.Bamse kram till dig.Hälsa gubben.Synnöve

    SvaraRadera
  3. Åh den där lille lurviga saken var väl hur söt som helst

    Ha en bra dag
    fin blogg

    SvaraRadera

Reklam och Spam undanbedes!