Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

05 mars 2010

Städat!

I morgon ska jag hämta hem min älskade lilla dunboll. En dotter ska ju med också och nu är det bestämt det blir “Lillis” (det var henne jag hoppades på hela tiden)

Picnik collage5

Har nu städat och fixat och donat för deras hemkomst. *Längtar så*

Nä nu ska jag fortsätta och sen ska jag upp och handla. Ja just det, imorse när jag vaknat tittade jag på min inköpslista för att skriva upp några saker. Då såg jag det här…………sötnosen hade skrivit längs ner på listan.

DSC00197

Tjing/Fnuttisen en kär en!


Photobucket

1 kommentar:

  1. Hej!
    Du lämnade ingen mailadress, så skriver här ist.
    Användarnamn kommer att vara "minstjerna"... Så skriver jag lösen i ett annat inlägg;)
    Kram.
    (angela)

    SvaraRadera

Reklam och Spam undanbedes!