Alla bilder är klickbara så att du kan se en större bild. Bilderna är mina privata och upphovsrättsskyddade.

05 mars 2010

Shoppat!

Kom iväg igår för att köpa gummistövlar, lika bra att vara ute i god tid för när det börjar töa ordentligt lär allt vara slut.

Dom här blev det!

Gummistövel

När jag ändå var där så köpte jag ett par hederliga gamla Allvädersstövlar. Perfekt i det här vädret när jag nu måste springa ut ofta med valpen. Tål både kyla och väta.

Allvädersstövel

Dom var lite trånga upptill i kanten så att man får lite skavsår men det grejade jag med att vika ner kanten så att det blir som en ullig kant av fodret.

Tjing/Fnuttisen torr om fötterna! ;-)


Photobucket

1 kommentar:

  1. Skitsnygga gummistövlar.. Måste oxå köpa ett par innan snösmältningen sätter fart..

    /Tuula

    SvaraRadera

Reklam och Spam undanbedes!